‘Een bril moet comfortabel zitten, mag opvallen en moet modieus zijn.’ Dorien kwam met haar ouders bij Roosdorp en is voorlopig niet van plan nog ergens anders naartoe te gaan.

Wat me opviel was de vriendelijkheid en deskundigheid van de medewerkers en de mooi aangeklede winkel.’

‘Drie jaar geleden kreeg ik mijn eerste bril. Mijn ouders waren al klant bij Roosdorp en zij wilden graag dat ik daar ook naartoe zou gaan voor een oogtest. Wat me opviel was de vriendelijkheid en deskundigheid van de medewerkers en de mooi aangeklede winkel.’

Complimentjes

‘Een bril moet comfortabel zitten, mag opvallen en moet modieus zijn. Die bril die ik op heb is een Paul Smith. Ik wilde hem in eerste instantie niet eens kiezen, maar de verkoopster was ervan overtuigd dat het hem moest worden en ik moet haar gelijk geven. Er zijn veel brillen die er op lijken, maar geen daarvan heeft deze verfijnde uitstraling. En daar is eigenlijk iedereen het mee eens. Ik krijg veel complimentjes op deze bril, hij voegt echt iets toe.’

‘Ik zou zeker klant willen blijven, ze hebben een prachtige collectie monturen en het is een fijne winkel om te komen.’

Deel deze pagina
  • Daarom onze oogzorg

    • Gediplomeerde opticiens, lens-specialisten en optometristen
    • Altijd de nieuwste apparatuur
    • Vakkundige oogmeting inclusief optometrisch onderzoek
    Maak een afspraak