
Ik kwam voor het eerst bij Roosdorp tijdens een Fashion Event. Het was er bruisend gezellig en er waren een heleboel bijzondere brillencollecties. Mijn moeder was al klant. Ze had goede ervaringen en zei dat ik hier ook maar een bril moest kopen.
Stijladvies
Ik besloot me te laten verrassen door de stijladviseur die met een aantal brillen kwam aanzetten. Toen ik de eerste zag dacht ik: het wordt hem niet, maar toen ik hem opzette, klopte het precies. Dat vind ik goed aan Roosdorp. Bij andere opticiens moet je het zelf maar uitzoeken. Hier krijg je een kopje koffie en nemen ze de tijd voor je.
Lekker menselijk
Als ik weer een bril nodig heb, ga ik zeker weer naar deze winkel. De medewerkers van Roosdorp zijn zo lekker menselijk. Er is geen hiërarchie. Ze zijn open en geïnteresseerd. Dat vind ik fijn. Iedereen moet gewoon naar Roosdorp!
